۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲

رئیس کل دادگستری هرمزگان:

تاریخ برگزاری مزایده بزرگ ماشین آلات معدنی هرمزگان اعلام شد

تاریخ برگزاری مزایده بزرگ ماشین آلات معدنی هرمزگان اعلام شد

بندرعباس - رئیس‌کل دادگستری هرمزگان با اعلام تاریخ برگزاری مزایده بزرگ ماشین آلات معدنی از فروش فوق‌العاده ده‌ها دستگاه ماشین آلات معدنی و راه‌سازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی بیان داشت: در مزایده فوق العاده شماره ۵۷۸ برای فروش ۹۳ ردیف کالای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان به همراه ده‌ها دستگاه ماشین آلات راه سازی و معدنی که سال‌ها بلاتکلیف مانده بود، ۷۴۳ میلیارد ارزش پایه تعیین شده است.

وی ادامه داد: کالاهای ارائه شده در این مزایده شامل ده‌ها دستگاه ماشین آلات راه سازی و معدنی از جمله ۱۶ دامپتراک و مقادیر قابل توجهی مواد شیمیایی، تجهیزات صنعتی، لوازم و کالاهای الکترونیک، تأسیسات پالایشگاهی و سایر کالاهای عمومی است.

رئیس شورای قضائی هرمزگان اضافه کرد: این مزایده از روز یکشنبه هفتم خردادماه ۱۴۰۲ تا سه شنبه ۱۶ خرداد برگزار می‌شود.

به گفته قهرمانی، تعیین تکلیف این حجم بسیار زیاد از ماشین آلات صنعتی، راه سازی و معدنی به همراه صدها قلم کالای مورد نیاز کشور می‌تواند منجر به بهره‌مندی حوزه تولید در بخش‌های مختلف به خصوص صنایع، معادن و راهسازی از مزایای آن شود و صاحبان این کالاها نیز امکان شرکت در مزایده را دارند.

این مقام قضائی یادآورشد: یکی از مشکلات پیش روی اقتصاد کشور در سال‌های گذشته رسوب طولانی مدت برخی کالاهای مورد نیاز بخش صنعت، معدن و تولید کشور از جمله ماشین آلات راه سازی و خودروهای سنگین متروکه یا قاچاق موجود در بنادر، گمرکات و انبارهای سازمان اموال تملیکی بود که به دلیل برخی محدودیت‌های تجاری در این اماکن انباشت و منجر به افزایش هزینه‌های نگهداری و انبارداری، افت کیفیت کالا، کاهش درآمدهای دولت و استفاده نکردن بخش‌های معدن صنعت و راه سازی از مزیت‌های این کالاها شده بود.

دریافت جزئیات این مزایده برای متقاضیان از طریق مشاهده متن فراخوان در آدرس اینترنتی www.tamliki.ir و آدرس سامانه تدارکات الکترونیک دولت به نشانی www.setadiran.ir امکان‌پذیر است.

کد خبر 5795435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha