۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۳۸

دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید در کردستان خبر داد؛

برگزاری ۵۸ ویژه برنامه در ایام دهه کرامت در کردستان

برگزاری ۵۸ ویژه برنامه در ایام دهه کرامت در کردستان

سنندج - دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید در کردستان از برگزاری ۵۸ برنامه ویژه همزمان با حضور بیرق رضوی و سفیران آستان مقدس به استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد امیریان عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کاروان زیر سایه خورشید از ۶ لغایت ۱۱ خرداد مهمان مردم کردستان است و در طول این چند روز ۵۸ ویژه برنامه برگزار می‌شود.

وی افزود: از ساعاتی پیش و با ورود بیرق متبرک رضوی شاهد آزادی پنج نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در سنندج بودیم.

امیریان اظهار کرد: به برکت ورود بیرق متبرک رضوی همچنین ۸۰ سرباز مرخصی چند روزه رفتند.

وی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان، امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و استاندار کردستان و تجلیل از خانواده شهید بامدی از برنامه‌های اولین روز حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان خواهد بود.

امیریان خاطرنشان کرد: بازدید از مرز باشماق و رساندن پیام امنیت پایدار کردستان به همه ایرانیان، حضور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در لشکر ۲۸ پیاده کردستان و برگزاری مراسم سان نیروهای مسلح، دیدار با دراویش «کسنزانی» در مریوان، جشن تکلیف در دهگلان، سرکشی از کارگاه کارآفرین، حضور در مناطق محروم و سرکشی از خانواده‌های محرومان در روستاهای محروم «ویهج» و «گنداب» قروه، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم میلاد حیدری در قروه از دیگر برنامه‌های این کاروان معنوی است.

وی افزود: سرکشی از خانواده شهدا، بیمارستان امام حسین بیجار و روستای «پیرتاج»، حضور در امامزاده هاجر خاتون (س) سنندج، سرای سالمندان، جشن تکلیف مدارس سنندج، تجلیل از بانوان فرهیخته از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5795751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha