۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷

با همکاری وزارت جهاد کشاورزی صورت می گیرد؛

راه اندازی مدارس عالی مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه باغبانی

راه اندازی مدارس عالی مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه باغبانی

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت جهاد کشاورزی به امضای دکتر مجید مشکینی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر محمدمهدی برومندی معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی رسید.

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت جهاد کشاورزی در راستای اجرای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برنامه های تحولی دولت مردمی برای ایران قوی به منظور افزایش سطح و نفوذ دانش و فناوری در بخش کشاورزی به خصوص حوزه باغبانی و با رویکرد تقویت امنیت غذایی به امضا رسید.

همکاری در اجرای برنامه های مشترک در حوزه های ترویج گفتمان سازی و توسعه فناوری های راهبردی در راستای تقویت امنیت غذایی، تبادل اطلاعات و ارتقای بهره وری ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری در زمینه های مورد نیاز طرفین، همکاری در اجرای پروژه های مشترک فناوری به ویژه طرح توسعه و تولید یک میلیارد نهال و پلات فرم مدیریت هوشمند باغبانی از جمله اهداف تفاهم همکاری مشترک است.

همچنین همکاری مشترک در توسعه فرهنگ کارآفرینی و نفوذ دانش، توانمندسازی استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان، هم افزایی و مشارکت در برگزاری نشست ها و همایش ها، مشارکت در برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی و راه اندازی مدارس عالی مهارتی در حوزه های ازدیاد درختان میوه و حمایت از فعالیت های کار بنیان و دانش بنیان از دیگر اهداف این تفاهم همکاری مشترک است.

کد خبر 5798251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
      0 0
      ده سال دانشگاه آزاد درس خوندم دکترای کشاورزی گرفتم حالا میگن باید شهریه بدم برک کلاسهای مهارت آموزی باغبانی ؟
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      0 0
      از امضای تفاهم نامه های قبلی مدیران دانشگاه آزاد چه نتایجی گرفته اند ؟