۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۱

سردار جهانگیری مطرح کرد؛

تمرکز بر آموزش های کاربردی و مهارت محور فراجا

تمرکز بر آموزش های کاربردی و مهارت محور فراجا

رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی فراجا، بر لزوم تمرکز بر آموزش های مهارتی برای ماموریت های بومی، توجه ویژه به آموزش خانواده های کارکنان فراجا و سایر نیروهای مسلح تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علیرضا جهانگیری رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی فراجا با برخی رؤسای مراکز تابعه این مؤسسه، دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این نشست تخصصی با تبیین تدابیر فرمانده کل انتظامی و رئیس هیئت امنا مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی فراجا، بر لزوم تمرکز بر آموزش‌های مهارتی برای مأموریت‌های بومی، توجه ویژه به آموزش خانواده‌های کارکنان فراجا و سایر نیروهای مسلح برای نیل به مهارت‌های اشتغال‌زایی و حرفه آموزی، تاکید کرد.

رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی فراجا در ادامه بر ضرورت توانمندسازی، تخصص گرایی و کارآمدی نیروهای پلیس برای انجام بهتر مأموریت‌های انتظامی و امنیتی تاکید و تصریح کرد: ایده پردازی در آموزش‌های مهارتی سازمان، از اولویت‌ها باشد.

سردار جهانگیری خاطرنشان کرد: تقویت و توسعه کمی و کیفی مهارت‌ها، ایجاد سامانه مدرسان و ساماندهی آموزانه های مدرسان، پیگیری مسائل مربوط به دانش آموختگی و جذب دانشجو با محوریت تقویت پذیرش دانشجو از بین خانواده‌های کارکنان، و … از انتظارات در این حوزه است.

وی بر لزوم پیاده سازی معماری آینده فراجا در فرآیندهای آموزش کاربردی برابر تدابیر فرمانده کل انتظامی تاکید کرد.

کد خبر 5804153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha