۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۳۴

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

افتتاح ۳۶ طرح کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

افتتاح ۳۶ طرح کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۳۶ پروژه در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود.

حسین برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۳۶ پروژه در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود.

وی افزود: پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه آب و خاک و امور فنی و مهندسی شامل ۱۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۹۹ هزار و ۸۸ میلیون ریال هستند که اعتبار آن از منابع مختلف ملی، استانی و آورده متقاضیان تأمین می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۱۰ هزار و ۴۵۴ خانوار در ۱۷ روستا از این طرح‌ها بهره‌مند خواهند شد و با بهره‌برداری از آن‌ها زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم یک هزار و ۶۵۳ نفر فراهم می‌شود.

برزگر با اشاره به افتتاح هفت طرح در حوزه بهبود تولیدات دامی در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: این طرح‌ها با اعتبار ۱۵۳ هزار و ۳۵۷ میلیون ریال اجرا شده است که ۱۴ خانوار در هفت روستا از آن بهره‌مند و زمینه اشتغال برای ۴۱ نفر فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح ۱۰ طرح با رقم هزینه شده ۴۲۳ هزار و ۹۶۰ میلیون ریال در حوزه بهبود تولیدات گیاهی از دیگر اقدامات در چهارمحال و بختیاری است که قرار است در ۲۸ روستای این استان اجرا شوند و ۱۶۰ نفر در این حوزه مشغول به کار می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بخش دیگر که پروژه‌های آن در هفته جهاد کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی است، در این بخش یک طرح بزرگ با اعتبار ۲۸۶ هزار میلیون ریال افتتاح می‌شود که به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای ۲۵ نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.

کد خبر 5806898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha