۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۵

شهردار کرمانشاه خبر داد؛

احداث ۳ معبر جدید در شهر کرمانشاه

احداث ۳ معبر جدید در شهر کرمانشاه

کرمانشاه- شهردار کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه فاقد رینگ شهری است، گفت: سه معبر جدید در شهر کرمانشاه برای کاهش حجم ترافیک در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر نوروزی، ظهر یکشنبه در بازدید جمعی از اهالی رسانه از پروژه‌های مدیریت شهری اظهار کرد: موضوع کاهش ترافیک و ایجاد معبرهای جدید از موضوعاتی است که مورد توجه مدیران شهری قرار گرفته است.

وی افزود: بعضی از شهرک‌های کرمانشاه به دلیل افزایش جمعیت شهری و افزایش تردد وسایل نقلیه دچار مشکل هستند که با ایجاد رینگ‌های جدید در شهر کرمانشاه مشکل برطرف خواهد شد.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: معبر زیباشهر به صادقیه، معبر بهشت زهرا به محله ملاحسینی جعفرآباد و بلوار ۳۵ متری فدک که شهرک فدک را به آرامستان جدید کرمانشاه متصل می‌کند، از پروژه‌های در حال احداث است.

نوروزی بیان کرد: سال گذشته نیز در همین راستا و برای کاهش ترافیک معبر شهید سرابیان و شهید دایی چی به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به احداث پروژه میدان سپاه در شهر کرمانشاه، خاطر نشان کرد: سقوط جرثقیل در این پروژه بهره برداری از این پروژه را به تأخیر انداخت.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: پیش از این بنا بود پروژه میدان سپاه در خرداد ماه امسال به بهره برداری برسد که با توجه به پیشرفت ۸۵ درصدی این پروژه در تیرماه افتتاح خواهد شد.

نوروزی اضافه کرد: ۱۹۲ سگمنت در پروژه روگذر میدان سپاه شهر کرمانشاه به کار رفته که پیش از این این قطعات بتی در خارج استان ساخته و سپس انتقال می‌یافت اما هم اکنون در شهر کرمانشاه تولید می‌شود.

وی ادامه داد: این تقاطع با ۱۵ درصد پیشرفت متوقف شده بود اما با توجه به حجم ترافیک مجدد فعال شد.

کد خبر 5807512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha