۲۶ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۳۷

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

تکمیل شبکه فاضلاب از مهمترین مطالبات مردم در جنوب شهر بوشهر است

تکمیل شبکه فاضلاب از مهمترین مطالبات مردم در جنوب شهر بوشهر است

بوشهر- نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل شبکه فاضلاب از مهمترین مطالبات مردم در جنوب شهر بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری عصر جمعه در جمع مردم بوشهر اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات مردم پیگیری‌های بسیار زیادی صورت گرفته و مجلس در حوزه تقنین و نظارت پیگیری‌های فراوانی داشته است.

وی یکی از مطالبات مردم استان بوشهر را بهبود وضعیت زیرساخت‌های عنوان کرد و ادامه داد: یکی از مطالبات مردم ساکن در مناطق جنوبی شهر بوشهر توسعه طرح‌های آبرسانی و متصل شدن به تأسیسات و شبکه فاضلاب شهری است.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به‌زودی طرح فاضلاب شهری در جنوب شهر بوشهر اجرایی می‌شود تصریح کرد: برای اجرای طرح فاضلاب در جنوب شهر بوشهر، ضمن تأمین اعتبارات لازم مناقصه تعیین مجری و پیمانکار برگزار شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های عمرانی و زیرساختی بر اساس خواسته‌های مردم در شهرها و روستاها تسریع یافته است افزود: دشمنان اقداماتی برای ناامیدی مردم و ناکارآمد جلوه دادن فعالیت نظام و مسئولان انجام می‌دهند.

جمیری، حضور به موقع مردم در صحنه را سبب ناکامی دشمنان در اهداف خود دانست و افزود: هوشیاری و بصیرت مردم سبب شده دشمنان تاکنون به اهداف خود دست پیدا نکنند.

وی با اشاره به تصویب قوانین در راستای تحقق مطالبات مردم اظهار داشت: قوانین در حوزه مالیاتی، اشتغال‌زایی، مجوزهای کسب و کار، مطالبات فرهنگیان، صنعت هسته‌ای، جهش تولید مسکن، شرکت‌های دانش‌بنیان، قانون جوانی جمعیت و دیگر طرح‌ها که مورد خواسته مردم بود تصویب شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تصویب این قوانین در حوزه مسکن، کار، فعالیت‌های دانش‌بنیان، کیفیت‌بخشی آموزش، امور بانکی در راستای حل مشکلات اساسی جامعه است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی در مسیر اجرا قوانین باید بتوانند به‌خوبی اقدامات لازم انجام دهند و مدیران شایسته را به کار بگیرند.

کد خبر 5811836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha