۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷

مدیر کل حفظ آثار اردبیل:

پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌شود

پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌شود

اردبیل- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: فراخوان پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی منتشر و اختتامیه آن در مازندران برگزار می‌شود.

علی واحد در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تاکید بر لزوم حضور مستمر و مؤثر فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی اظهار کرد: با توجه به جنگ تمام عیار فرهنگی و نرم دشمنان انقلاب، حضور مستمر و مؤثر فعالان حوزه دفاع مقدس در فضای مجازی ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ امروز غرب و دشمنان انقلاب اسلامی جنگ رسانه‌ای و تبلیغی و در حقیقت یک جنگ تمام عیار فرهنگی و نرم است و در این شرایط خاص حضور مستمر و در عین حال مؤثر فعالان حوزه دفاع مقدس در فضای مجازی ضروری به نظر می‌رسد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: فرهنگ غنی دفاع مقدس می‌تواند خنثی کننده دسیسه‌های بی شمار فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان علیه انقلاب و نظام باشد.

واحد از نشر فراخوان پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی خبر داد و افزود: این جشنواره در سه بخش دانش آموزی، پیشکسوتان دفاع مقدس و عمومی و با محورهای صوتی و تصویری نماهنگ و پادکست، پیام‌های فضای مجازی شامل توئیت، عکس نوشت، متن، دل نوشته، عکس، استیکر، اینفوگرافیک، پویانمایی شامل موشن گرافیک، انیمیشن، کمیک موشن، سایت‌ها و پیام رسان ها و برنامه‌های کاربردی است.

وی بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار سی و یکم تیرماه سال جاری و اختتامیه آن نیز در هفته دفاع مقدس به میزبانی استان مازندران خواهد بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ادامه داد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق سایت به نشانی www.defafestival.com به دبیرخانه جشنواره ارسال و در خصوص اطلاع بیشتر از نحوه برگزاری آن در پیام رسان های داخلی به آدرس @defafestival مراجعه کنند.

کد خبر 5812099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha