۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۳

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

مسابقات دوی کوهستان قهرمانی خراسان شمالی در منطقه سالوک برگزار شد

مسابقات دوی کوهستان قهرمانی خراسان شمالی در منطقه سالوک برگزار شد

بجنورد- مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی دوی کوهستان خراسان شمالی گفت: سومین دوره این مسابقات در منطقه سالوک و قله آقچانقر بجنورد برگزار شد.

رضا علی آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سومین دوره مسابقات دوی کوهستان قهرمانی خراسان شمالی (ماده اسکای رانینگ) با هدف شناسایی استعدادها و معرفی قهرمانان به مسابقات کشوری در منطقه سالوک_قله آقچانقر بجنورد در تاریخ ۲۶ خرداد ماه برگزار شد.

مسئول برگزاری مسابقات تصریح کرد: این مسابقات با حضور بیش از ۴۰ ورزشکار از شهرهای (بجنورد، شیروان، اسفراین) در دو بخش بانوان و آقایان به مناسبت بزرگداشت شهید «محمدمهدی احمدی» سعادت توسط هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان شمالی برگزار شد.

وی در ادامه افزود: مسافت طی شده برای بانوان ۱۴ کیلومتر و برای آقایان ۱۷ کیلومتر بوده است.

علی آبادی بیان کرد: در بخش بانوان و در رده سنی زیر ۴۵ سال، «حبیبه سپهر»، «صدیقه یزدانی» و «زهرا دلشاد» به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.

مسئول برگزاری مسابقات با اشاره به نتایج مسابقات در بخش بانوان و رده سنی بالای ۴۵ سال گفت: «فرشته ایزانلو»، «ویدا کمالی» و «فاطمه نامور» سکوهای اول تا سوم را تصاحب کردند.

وی خاطر نشان کرد: در بخش آقایان و رده سنی زیر ۴۵ سال «علیرضا عظیمی»، «عماد عطائیان» و «جواد کاظم‌زاده» و بالای ۴۵ سال نیز «وحید سعادت»، «علی شریفی‌مقدم» و «محسن استیری» به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

کد خبر 5812682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha