۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵

مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای فارس خبر داد؛

راه‌اندازی ۷ مرکز فنی و حرفه‌ای در فارس

راه‌اندازی ۷ مرکز فنی و حرفه‌ای در فارس

شیراز-مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای فارس گفت: هفت شهرستان استان فارس فاقد مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای در استان هستند که در صدد رفع این مشکل هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کیانی با اشاره به نبود مرکز ثابت آموزش فنی‌وحرفه‌ای در هفت شهرستان تازه تأسیس این استان، گفت: ایجاد مرکز در این شهرستان‌ها نیز در سفر دوم هیأت دولت سیزدهم به استان پیشنهاد می‌شود تا مورد تصویب قرار گیرد.

کیایی عنوان کرد: «کوار، خفر، زرقان، بیضا، سرچهان، اوز و بختگان» از شهرستان‌های فاقد مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای در استان فارس هستند.

مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای استان فارس گفت: مرکز سنجش آنلاین فنی و حرفه‌ای این استان نیز در نیمه نخست امسال افتتاح و بهره‌برداری از این مرکز سنجش مهارت به صورت آنلاین انجام می‌شود.

او در بخش دیگری با اشاره به اینکه هر یک از سربازان وظیفه مشغول به خدمت در ارتش، سپاه و نیروی انتظامی باید در طول دوره خدمت خود یک مهارت را کسب کنند گفت: سال گذشته شش هزار و ۷۴۷ سرباز در استان فارس مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای فارس گفت: در این سال بیش از ۹۳۴ هزار ساعت آموزش به سربازان وظیفه مشغول به خدمت در استان فارس ارائه شد.

کد خبر 5813209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha