۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۲۲

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان:

نقص فنی علت لغو پرواز کرمان-تهران بود

نقص فنی علت لغو پرواز کرمان-تهران بود

کرمان- مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: پرواز ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح دوشنبه که می بایست از کرمان به مقصد تهران پرواز کند، بدون اطلاع رسانی به مسافران، لغو و موجب سرگردانی مسافران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جزینی‌زاده، علت لغو پرواز صبح دوشنبه شرکت هواپیمایی آتا از شهر کرمان به تهران را نقص فنی اعلام کرد و گفت: به محض اطلاع یافتن از نقص فنی و لغو پرواز مذکور، بلافاصله پیگیری‌ها با سازمان هواپیمایی کشوری انجام شد، تا پرواز جایگزین برای مسافران این پرواز انجام شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان ا ظهار داشت: پرواز هواپیمایی آتا دیشب از تهران وارد کرمان شد و قرار بود امروز به تهران پرواز کند، اما به علت نقص فنی، این پرواز لغو گردید.

او درباره علت اطلاع رسانی نشدن لغو پرواز به مسافران اظهار داشت: گویا شرکت هواپیمایی آتا لغو پرواز را به تعدادی از مسافران اطلاع رسانی کرده بود، اما برخی از مسافران از این این پرواز لغو مطلع نشده و در نتیجه بی خبر مانده و به فرودگاه کرمان آمده بودند.

وی در پایان اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، تعدادی از مسافران مذکور با پرواز ساعت ۱۰:۴۵ راهی فرودگاه تهران شدند و مابقی مسافران نیز با سایر پروازهای شب به تهران عزیمت می‌نمایند.

کد خبر 5814721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha