۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۱۷

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل خبر داد؛

شروع ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن در اردبیل

شروع ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن در اردبیل

اردبیل- مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی در شهر اردبیل آغاز شده است.

محبوب حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: قرار است ۲۰ هزار واحد مسکن برای متقاضیان نهضت ملی در شهر اردبیل احداث شود که مقدمات احداث آن اعم از تأمین زمین آغاز شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن شروع شده و قرار است تا آخر تیرماه عملیات احداث ۱۰ هزار واحد دیگر نیز در مرکز استان آغاز شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تأمین زمین برای هفت هزار و ۹۳۸ هزار متقاضی دیگر نیز در اولویت قرار گرفته تا در مجموع برای ۲۷ هزار و ۹۳۸ واحد مسکونی تلاشی مضاعف انجام شود تا با ساخت و تحویل آن در دولت سیزدهم بتوانیم رضایت جامعه هدف را فراهم کنیم.

حیدری اقدام مناسب دولت را در افزایش تسهیلات ارائه شده به متقاضیان یادآور شد و افزود: تسهیلات بانکی برای متقاضیان ۵۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که با آورده اشخاص و واریزی آن در مراحل مختلف امیدواریم ساخت واحدها در طرح نهضت ملی مسکن به گرانی‌ها و تورم‌ها برخورد نکند.

وی کل ثبت نام شدگان طرح نهضت ملی را در شهر اردبیل ۶۸ هزار و ۹۳۰ متقاضی اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد پرونده ۳۳ هزار متقاضی بعد از بررسی به تأیید نهایی رسیده است.

حیدری با بیان اینکه وزیر کشور دیروز از مراحل اجرایی طرح نهضت ملی بازدید کردند، گفت: ما مشکلات و برخی نارسایی‌ها را در اجرای طرح نهضت ملی مطرح کردیم و وزیر کشور قول دادند تا با همراهی سایر وزارتخانه‌ها و طرح موضوع در هیئت دولت گره گشای این مشکلات باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ساخت هفت هزار و ۵۰۰ واحد مسکن را در شهرهای مختلف با مساعدت بنیاد مسکن یادآور شد و اضافه کرد: در این زمینه نیز روند کار مناسب است و مشکلی در مراحل اجرایی طرح نهضت ملی در شهرستان‌ها وجود ندارد.

کد خبر 5814839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      4 1
      ما که چیزی ندیدیم
    • طاها IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      4 1
      کجای اردبیل دارن میسازن؟ هنوز خبری نیست ساخت و سازی ندیدیم والله.
      • سلام IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
        0 1
        نقشه کلی شهرک در اداره مسکن و شهرسازی به ما دادند . آدرسش را پشت شهرک دادگستری مشخص کرده بودند
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      3 1
      فقط حرفه نه خونه میدن نه چیز دیگ
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      0 1
      خداقوت ،به به👏👏