۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۴۸

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

طرح نشاط اجتماعی هدفمند در جامعه گسترش می یابد

طرح نشاط اجتماعی هدفمند در جامعه گسترش می یابد

گرگان-مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با توجه به اینکه دشمن به دنبال تضعیف اعتقادات مردم است، بنا داریم طرح نشاط اجتماعی هدفمند را در بین افراد جامعه گسترش دهیم.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین با حضور در خبرگزاری مهر استان گلستان به خبرنگار این رسانه گفت: امام خمینی از ابتدا حرکت خود را به تنهایی آغاز کرد و بعد با کار مردمی توانست انقلاب اسلامی را به ثمر برساند.

وی با بیان اینکه نباید مسائل فرهنگی رها شود، اظهار کرد: فضای تبلیغات محیطی بعد از شیوع بیماری کرونا بسیار کمرنگ شده و جریان نفوذ اوضاع را به گونه‌ای جلوه می‌دهد که انقلاب در حال عقب نشینی است.

گرزین برگزاری عید غدیر خم را یکی از مهمترین مناسبت‌های پیش رو دانست و گفت: با توجه به اینکه دشمن به دنبال تضعیف اعتقادات مردم است، بنا داریم طرح نشاط اجتماعی را هدفمند در بین افراد جامعه گسترش دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: برگزاری جشن‌های خیابانی دارای پیام‌های فرهنگی، اجتماعی و امنیتی است و این نشان می‌دهد جامعه آماده همراهی حداکثری با برنامه‌های ملی و مذهبی است.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم حملات دشمن را خنثی کنیم باید در ایام ولادت نرم افزارهای مناسبتی را به نرم افزارهای نشاط اجتماعی تبدیل کنیم تا شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

کد خبر 5814886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha