۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

١٠٠٠ درخواست بازنشستگی پیش از موعد در یزد بررسی شد

١٠٠٠ درخواست بازنشستگی پیش از موعد در یزد بررسی شد

یزد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: در سال جاری نزدیک به هزار پرونده بازنشستگی پیش از موعد توسط اعضای کمیته مورد رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا فلاحتی ظهر سه شنبه در بازدید از یک واحد تولید سیم و کابل همراه با اعضای کمیته تجدید نظر مشاغل سخت و زیان آور اظهار داشت: رسیدگی به درخواست‌های بازنشستگی پیش از موعد یا همان سخت و زیان آور به دلیل طولانی بودن مکاتبات بین دستگاهی و کمبود نیروی کار برای بازرسی سبب بروز مشکلاتی برای جامعه کارگری شده است.

وی با اشاره به جمعیت ۲۴۰ هزار نفری جامعه کارگری استان یزد افزود: در سال جاری خوشبختانه تمام روند رسیدگی به درخواست‌های بازنشستگی پیش از موعد بصورت برخط انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد اظهار کرد: با راه اندازی این سامانه علاوه بر اینکه یک بانک اطلاعاتی کامل از جامعه کارگری استان در آینده به دست می‌آید، از وضعیت واحدهای تولیدی در سطح استان و شرایط آن‌ها نیز به صورت برخط آگاه می‌شویم.

وی با بیان اینکه یزد سومین استان در کشور است که به سمت الکترونیکی کردن این قسمت از خدمات خود گام برداشته و این سامانه از جامعیت بهتری نسبت به دیگر استان‌ها برخوردار است، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳ کمیته بدوی و سه کمیته تجدیدنظر از درخواست‌های ارائه شده، برگزار شده است.

کد خبر 5815430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha