۲ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۴۳

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان:

جشن وصال ۲۲۰ زوج گیلانی برگزار شد

جشن وصال ۲۲۰ زوج گیلانی برگزار شد

آستارا- مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری جشن وصال ۲۲۰ زوج گیلانی در هفته ازدواج امسال با هدف اشاعه و ترویج ازدواج به موقع، آگاهانه، آسان و پایدار در سراسر استان گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جهانبخش آرمان عصر جمعه در جشن وصال که با حضور گسترده شهروندان و گردشگران در طرح سالم‌سازی سفیر امید شهرستان آستارا برگزار شد، اظهار کرد: اشاعه و ترویج ازدواج به موقع، آگاهانه، آسان و پایدار از جمله اهداف برپایی این جشن است.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان بر ترویج فرهنگ اصیل ازدواج اسلامی و آسان در جامعه تاکید کرد و افزود: با اشاعه فرهنگ ازدواج اسلامی در جامعه بسیاری از مشکلات خانواده‌ها از جمله افزایش آمار طلاق کم می‌شود.

وی موضوع جوانان را اولویت دولت سیزدهم دانست و از همه دستگاه‌ها خواست در راستای ترویج ازدواج آسان در جامعه گام بردارند، گفت: جشن وصال ۲۲۰ زوج در هفته ازدواج امسال در سراسر استان گیلان با شعار آسان و آسمانی، برگزار و زوجین زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

گفتنی است، جشن وصال به همت ستاد ساماندهی امور جوانان و با همکاری اداره ورزش و جوانان، شهرداری آستارا، سپاه ناحیه آستارا، سازمان‌های مردم نهاد بانوان خلاق جوان و رنگین کمان زندگی برگزار شد که با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح همچون موسیقی سنتی، نمایش طنز و مراسم سنتی عروس بران همراه بود در پایان این جشن نیز با اهدای هدایایی از ۲۰ نوعروس تجلیل شد.

کد خبر 5818092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha