۳ تیر ۱۴۰۲، ۹:۲۳

فرماندار اسلامشهر:

یکی از مصوبات سفر معاون سازمان راهداری به اسلامشهر اجرایی شد

یکی از مصوبات سفر معاون سازمان راهداری به اسلامشهر اجرایی شد

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر از اجرایی شدن یکی از مصوبات سفر معاون سازمان راهداری به این شهرستان خبر داد و گفت: روکش آسفالت محور روستایی جاده درختی با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی صبح شنبه در جمع خبرنگاران از اجرای یکی دیگر از مصوبات سفر رضا اکبری معاون سازمان راهداری کشور به اسلامشهر خبر داد و گفت: روکش آسفالت محور روستایی کانال نواب (جاده درختی) در بخش مرکزی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در حال انجام است.

حبیبی اظهار داشت: این پروژه به طول شش کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان آغاز شده و ظرف سه روز آینده به پایان می‌رسد.

وی تصریح کرد: این محور روستایی با تردد روزانه ۱۵ هزار خودرو از جمله مسیرهای پرتردد شهرستان که مورد استفاده ساکنان شهرستان‌های مجاور نیز قرار دارد به شمار می‌رود و وضعیت نامطلوب آسفالت آن موجب گلایه و انتقاد مردم اسلامشهر بود.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه در سفر ماه گذشته معاون سازمان راهداری کشور به شهرستان، ۱۵ مصوبه مهم برای بهبود محورهای مواصلاتی شهرستان در بخش‌های شهری و روستایی به تصویب رسیده بود، افزود: خوشبختانه به مرور شاهد اجرای این مصوبات هستیم و امیدوار هستیم با اجرایی شدن تمامی آنها رضایتمندی بیش از پیش مردم از وضعیت محورهای مواصلاتی شهرستان حاصل شود.

وی همچنین ضمن قدردانی از پیگیری‌های مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، از جدیت سازمان راهداری کشور و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران برای رفع کاستی‌ها و مشکلات محورهای مواصلاتی اسلامشهر نیز تشکر کرد.

کد خبر 5818235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha