ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به ضعف و ناتوانی:

نیرو نداریم! /نمی‌توانیم اوضاع در شمال کرانه باختری را کنترل کنیم

نیرو نداریم! /نمی‌توانیم اوضاع در شمال کرانه باختری را کنترل کنیم

یک شبکه عبری زبان به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی به کمبود نیرو در ارتش این رژیم و ناتوانی نظامیان صهیونیست در به دست گرفتن کنترل اوضاع شمال کرانه باختری اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رأی الیوم، شبکه عبری زبان کان گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که توانایی به دست گرفتن کنترل اوضاع در شمال کرانه باختری را ندارد.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرده که نمی‌تواند جلوی اقدامات وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها را بگیرد چرا که از کمبود نیروی انسانی رنج می‌برد.

شبکه عبری زبان کان همچنین گزارش داد که عملیات نیروهای مقاومت در شمال کرانه باختری باعث شده، توان ارتش رژیم صهیونیستی در دیگر مناطق تحلیل برود.

روز گذشته نیز رسانه‌های صهیونیستی با اذعان به تقویت روزافزون گروه‌های مقاومت در کرانه باختری با انتشار آماری بی‌سابقه از اوج‌گیری عملیات‌های مسلحانه جوانان فلسطینی در کرانه باختری از آغاز سال جاری میلادی تاکنون به سران این رژیم هشدار دادند.

وبگاه خبری فلسطین الیوم شامگاه یکشنبه گزارش داد که رسانه‌های عبری زبان در فلسطین اشغالی با ارائه تحلیلی با بی‌سابقه خواندن آمار عملیات نظامی فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها در سال جدید میلادی، موج جدید حملات مسلحانه جوانان فلسطینی در کرانه باختری علیه صهیونیست‌ها را شوکه کننده توصیف کردند.

در همین ارتباط، کانال ۱۴ عبری زبان با انتشار آماری اعلام کرد که از ابتدای سال میلادی جدید گروه‌های مبارز فلسطینی دست‌کم ۴۰۰ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام داده‌اند که از این تعداد، حدود ۳۰۰ عملیات از نوع تیراندازی با سلاح جنگی و سنگ پراکنی علیه خودروهای شهرک نشینان اشغالی است.

کد خبر 5820143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha