۵ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۳

آئین اختتامیه رویداد دیدار برگزار شد

آئین اختتامیه رویداد دیدار برگزار شد

رویداد دیدار پس از سه روز در هتل همای تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه و معرفی برترین طرح‌های رویداد برکت دیدار، یکی از پیش رویدادهای دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، با محوریت طراحی لباس محرم و اربعین برگزار شد.

در این مراسم اعلام شد که مراسمی نیز برای این رویداد بعد از عید غدیر برگزار خواهد شد.

محمد جواد قاسمیان دبیر اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در این مراسم، گفت: این رویداد بر اساس دغدغه و نیاز مردم طراحی شده بود و با بازخوردهایی که گرفته شد رویداد خوبی برگزار شد و امیدواریم با حمایت مسئولان از وزارت صنعت گرفته تا سایر مسئولان، مسئولانی که می‌توانند مسیر بودجه خود را به سمت دغدغه فرهنگی لباس بکشانند تا دسترس پذیر کردن لباس برای همه محقق شود.

در ادامه مهدیه هاشم زاده، دبیر اجرایی رویداد برکت دیدار گفت: هدف ما تولید انبوه طرح‌ها بود که چندین تولیدکننده با طراحان ارتباط گرفتند و قرار است چند طرح تولید انبوه شود. همچنین تور مجازی طراحی کردیم تا همیشه طرح‌ها و تولیدکنندگان در دسترس باشند. بسترهای فروش نیز طراحی شده و طرح‌ها در این بسترها برای فروش ارائه می‌شود.

در ادامه سید محمد هاشمی، جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز که از این رویداد بازدید و با تولیدکنندگان و طراحان گفت و گو کرد، ضمن اظهار امیدواری از اینکه این رویداد بر بازار لباس محرم و اربعین تأثیرگذار باشد از دست اندکاران این رویداد تشکر کرد.

کد خبر 5820964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha