۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶

معاون رئیس جمهور:

سردشت به قطب درمانی در منطقه تبدیل می شود

سردشت به قطب درمانی در منطقه تبدیل می شود

ارومیه - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: راه اندازی کلینیک مصدومان شیمیایی سردشت می‌تواند سردشت را به یک قطب درمانی در منطقه تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح کلینیک مصدومان شیمیایی سردشت اظهار کرد: دشمن با بمباران شیمیایی این منطقه جنایت بزرگی را مرتکب شد و مردم بی دفاع را ناجوانمردانه بمباران کرد.

وی ادامه داد: هفته جاری یادآور خاطرات ناخوشایندی برای مردم ایران است و حادثه انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت ۷۲ تن از مسئولان دولتی و بمباران شیمیایی سردشت هرگز از یاد و خاطره‌ها نمی‌رود.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه راه اندازی این کلینیک می‌تواند سردشت را به یک قطب درمانی در منطقه تبدیل کند، افزود: بنیاد شهید تمام خدمات لازم را برای جانبازان شیمیایی سردشت ارائه خواهد کرد.

سردشت به قطب درمانی در منطقه تبدیل می شود

کلینیک مصدومین شیمیایی خاتم الانبیا (ص) سردشت با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار آذربایجان‌غربی به بهره برداری رسید.

کلینیک تخصصی جانبازان شیمیایی سردشت همزمان با سی و ششمین یادواره شهدای بمباران شیمیایی این شهرستان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.

کلنیک تخصصی جانبازان شیمیایی سردشت دارای یک هزار و ۲۷۰ مترمربع زیربنا و در ۶ طبقه احداث شده و برای آن ۳۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

کد خبر 5822654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha