عملیات ضدصهیونیستی در الجلمه

عملیات ضدصهیونیستی در الجلمه

مبارزان مقاومت فلسطین، با اجرای عملیات مسلحانه، ایستگاه ایست و بازرسی الجلمه واقع در شمال جنین در کرانه باختری را مورد هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، مبارزان مقاومت فلسطین، با اجرای یک عملیات مسلحانه، ایستگاه ایست و بازرسی الجلمه واقع در شمال جنین در کرانه باختری را مورد تیراندازی قرار دادند.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که دو تن از مبارزان مقاومت، سوار بر خودرویی که با سرعت در حال حرکت بود، ایستگاه ایست و بازرسی نظامیان اشغالگر صهیونیست را در شمال جنین به رگبار بسته‌اند.

این شبکه صهیونیستی در گزارش خود از بسته‌شدن این ایستگاه ایست و بازرسی توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پی عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت خبر داد.

گفتنی است با افزایش یورش‌های وحشیانه شهرک‌نشینان صهیونیست و نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینیان ساکن کرانه باختری و اراضی اشغالی، مبارزان مقاومت نیز بر گستره و تعداد عملیات‌های مقاومتی خود از جمله عملیات‌های تیراندازی افزوده‌اند.

مرکز داده‌پردازی معطی، نیز پیش‌تر، در گزارشی اعلام کرد که نیروهای مقاومت طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ عملیات مقاومتی از جمله ۳ عملیات تیراندازی را به انجام رسانده‌اند.

بر اساس این گزارش، این ۳ عملیات تیراندازی در ایست و بازرسی تیاسیر در شهر طوباس و همچنین در جریان یورش صهیونیست‌ها به بلاطه و بخش قدیمی نابلس به وقوع پیوسته بود.

کد خبر 5822840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha