۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱

فرمانده انتظامی البرز خبر داد؛

دستگیری سارقان سیم کابل‌های برق و مخابرات در البرز

دستگیری سارقان سیم کابل‌های برق و مخابرات در البرز

کرج- فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی و دستگیری سارقان سابقه دار و کشف ۲۱ فقره سرقت کابل برق و مخابرات در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

سردار هداوند در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق و مخابرات در سطح ساوجبلاغ و شهرستان‌های همجوار، پیگیری موضوع به منظور شناسایی سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با چندین شبانه روز کار پلیسی و اقدامات گسترده اطلاعاتی، موفق به شناسایی و محل مخفیگاه سارق مورد نظر در بخش چندار شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به مکان مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه، متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به جرم خود و همدستی با یک نفر دیگر در ارتکاب ۲۱ فقره سرقت کابل برق و مخابرات اعتراف که با راهنمایی متهم همدست وی در یک عملیات غافلگیرانه در بخش چندار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

سردار هداوند تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

ارشدترین مقام انتظامی استان البرز در خاتمه بیان داشت: تلاش شبانه روزی پلیس در راستای ارتقا امنیت اجتماعی مردم و مبارزه جدی با مخلان امنیت است، لذا شهروندان عزیز می‌توانند با انتقال اخبار و اطلاعات خود به پلیس از طریق شماره تلفن ۱۱۰، سهم خود در ایجاد امنیت را ایفا کنند.

کد خبر 5824499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha