۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۷

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد؛

استقرار واحد مالیاتی در ۳ شهرستان خوزستان

استقرار واحد مالیاتی در ۳ شهرستان خوزستان

اهواز- نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس از استقرار واحد مالیاتی در شهرستان‌های کارون، حمیدیه و باوی خبر داد.

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دیدار با «علی خورشیدی» مدیرکل امور مالیاتی خوزستان در خصوص مطالبات مردم و انتظارات آنان از سازمان امور مالیاتی استان مباحثی مطرح شد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس ادامه داد: در خصوص استقرار سازمان‌های مالیاتی در شهرستان‌های کارون، حمیدیه و باوی صحبت و مقرر شده که به زودی در این شهرستان‌ها نیز واحد مالیاتی استقرار یابد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرداری اهواز در مرحله اول پرداخت عوارض آلایندگی عملکرد خوبی در این زمینه نداشت و پرداخت مرحله دوم آن نیز توسط استانداری بلوکه شده تا این شهرداری نحوه هزینه کرد خود را گزارش بدهد، درباره عوارض آلایندگی و نحوه هزینه کرد آنها نیز صحبت و از مدیرکل امور مالیاتی خوزستان خواسته شده در خصوص توزیع این عوارض ضریب محرومیت و توسعه یافتگی شهرها و روستاها را در نظر داشته باشند.

حسینی گفت: در خصوص فروشندگان خرد از جمله دست فروشان و میزان مالیات اعلام شده به آنان نیز صحبت شد که به واحدهای مالیاتی ابلاغ شده که فروشندگان خرد، دست فروشان و افرادی که دارای دستگاه پوز هستند، مورد توجه ویژه قرار بگیرند؛ البته آنان باید وظایف مالیاتی خود را به نحوه صحیح انجام بدهند.

کد خبر 5826559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      7 0
      حرف از مالیات میزنی خوب چه خدماتی به دست فروشان دادید بنده های خدا حتی آسفالت درست حسابی ندارند دور تا دور آنها زباله هست