۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

نظام رتبه‌بندی تا مهرماه باید استقرار ۱۰۰ درصدی پیدا کند

نظام رتبه‌بندی تا مهرماه باید استقرار ۱۰۰ درصدی پیدا کند

قزوین- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: نظام رتبه‌بندی تا اول مهرماه باید استقرار ۱۰۰درصدی پیدا کند و این امر لزوم پیگیری اعتراضات رتبه‌بندی در نواحی و مناطق را مضاعف می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نقی سیاهکالی مرادی صبح چهارشنبه در جمع شورای معاونین اداره کل و رؤسای نواحی و مناطق استان قزوین با اشاره به اهمیت حوزه سوادآموزی اظهار کرد: لازم است رؤسای ادارات توجه ویژه به حوزه سوادآموزی داشته باشند و در تشکیل شورای پشتیبانی سوادآموزی به ریاست فرمانداران و بخشداران همت بگمارند.

وی همچنین با مهم خواندن غنی سازی اوقات فراغت افزود: جذب حداکثری برای پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی در دستور کار قرار گیرد و باید بتوانیم برای فصل تابستان و اوقات فراغت برای دانش آموزان برنامه ریزی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: تلاش شود تا در این ایام از ظرفیت نهادهای فرهنگی در مباحث تربیتی پایگاه‌های اوقات فراغت بهره‌برداری شود.

سیاهکالی مرادی با بیان اینکه فرایند رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی شروع شده است اظهار کرد: با دستور وزیر آموزش و پرورش نظام رتبه‌بندی تا اول مهرماه باید استقرار صد در صدی پیدا کند و این امر لزوم پیگیری اعتراضات رتبه‌بندی در نواحی و مناطق را مضاعف می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش در پایان تاکید کرد: اولویت اول استان در سازماندهی نیروهای استان اولویت اول حوزه آموزش ابتدایی و کلاس درس است، بنابراین از هدررفت نیروهای تخصصی و استفاده از آنها در واحدهایی که اولویت دار نیستند به شدت پرهیز گردد.

کد خبر 5828171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha