۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر:

فعالیت‌های آموزشی و رسانه‌ای هلال احمر استان بوشهر تقویت می‌شود

فعالیت‌های آموزشی و رسانه‌ای هلال احمر استان بوشهر تقویت می‌شود

بوشهر- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: فعالیت‌های آموزشی و رسانه‌ای هلال احمر استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از اعضای تیم باور جمعیت هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: با تلاش و همت اعضای تیم باور هلال احمر در نقاط مختلف استان و روابط عمومی جمعیت، هلال احمر استان در بخش فعالیت‌های رسانه‌ای در سطح کشور حائز رتبه برتر و در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر هم در بین برترین‌ها قرار گرفت.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه ما به اعضا تیم باور، باور داریم، خاطرنشان کرد: تیم باور (باشگاه آموزش و رسانه) جمعیت هلال احمر استان بوشهر از نیروهای متخصص و کاربلدی تشکیل شده و همین امر انتظار ما را از اقداماتی آتی این مجموعه بیشتر خواهد کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی اعضا تیم باور و داوطلبان این تیم، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل تیم باور، عملکرد و اقدامات هلال احمر استان باید بیش از پیش در فضای رسانه‌ای استان نمود پیدا کند.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر بر ضرورت همدلی و تعامل بیشتر تیم باور با روابط عمومی تاکید کرد و افزود: با تعامل و همکاری این دو بخش، می‌توان خدمات و اقدامات هلال احمر استان در بخش‌های مختلف را به نحوی شایسته به اطلاع مردم برسانیم.

ایزدپناه گفت: انتظار داریم تیم باور هلال احمر استان، زمینه تعامل و همکاری بیشتر با رسانه‌های استان را برای بیان اقدامات هلال احمر فراهم کند.

وی ادامه داد: بومی سازی فعالیت‌های تیم باور در استان و تهیه و تولیدات سمعی و بصری با کیفیت همراه با خلاقیت در دستور کار اعضا تیم باور قرار گیرد.

فعالیت‌های آموزشی و رسانه‌ای هلال احمر استان بوشهر تقویت می‌شود

در پایان به پاس تلاش‌های شبانه روزی اعضا تیم باور، از خدمات و اقدامات ایشان با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر تجلیل شد.

کد خبر 5828296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha