۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۷:۱۱

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

طرح پزشک خانواده در شهرهای پاوه، سنقروکلیایی و هرسین اجرا می‌شود

طرح پزشک خانواده در شهرهای پاوه، سنقروکلیایی و هرسین اجرا می‌شود

کرمانشاه- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: طرح پزشک خانواده در شهرهای پاوه، سنقروکلیایی و هرسین اجرا می‌شود.

ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اجرای موفق مرحله اول طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهرستان کنگاور بنا بر توصیه معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برنامه پزشک خانواده به زودی در سه شهرستان پاوه، سنقروکلیایی و هرسین آغاز خواهد شد.

وی افزود: در استان کرمانشاه از اردیبهشت ماه امسال طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری در شهرستان کنگاور با بیش از ۵۴ هزار نفر جمعیت شهری آغاز شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: طرح پزشک خانواده در آینده‌ای نزدیک در سه شهرستان دیگر استان کرمانشاه شامل شهرستان‌های پاوه، سنقر و هرسین که بیش از ۱۲۹ هزار نفر جمعیت شهر نشین دارند هم آغاز خواهد شد.

شکیبا بیان کرد: با اضافه شدن این سه شهرستان به برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع حدود ۱۸۴ هزار نفر جمعیت شهرنشین تحت پوشش قرار خواهند گرفت و تا پایان سال جاری در تمام شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر برنامه به صورت کامل اجرایی خواهد شد.

کد خبر 5828878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha