هشدار قسام به وزیر تندرو صهیونیستی: هر لحظه منتظر، ناقوس مرگ باش

هشدار قسام به وزیر تندرو صهیونیستی: هر لحظه منتظر، ناقوس مرگ باش

گردان‌های شهید «عزالدین قسام» با انتشار بیانیه‌ای ضمن پذیرفتن مسئولیت عملیات ضد صهیونیستی امروز در شهرک اشغالی «کدومیم»، در پیامی هشدارآمیز وزیر دارایی این رژیم را تهدید به مرگ کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، گردان‌های شهید «عزالدین قسام» با انتشار بیانیه‌ای ضمن پذیرفتن مسئولیت عملیات ضد صهیونیستی امروز در شهرک اشغالی «کدومیم»، در پیامی هشدارآمیز وزیر دارایی این رژیم را تهدید به مرگ کرد.

منابع فلسطینی گزارش دادند که گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار پیامی هشدارآمیز ضد «بتسلئیل اسموتریتچ» وزیر دارایی تندرو کابینه بنیامین نتانیاهو وی را تهدید به مرگ کردند. اسموتریچ از ساکنان شهرک کدومیم است.

در پیام گردان‌های قسام ضد وزیر دارایی این رژیم آمده است: «امروز بیش از هر زمان دیگری، به درب خانه‌ات نزدیک شده‌ایم و آماده به صدا در آمدن زنگ درب خانه‌ات باش.»

برپایه این گزارش، گردان‌های شهید قسام، شاخه نظامی حماس امروز با اعلام تأیید مسئولیت حمله ضد صهیونیست‌ها در شهرک اشغالی کدومیم واقع در شرق قلقیلیه که به هلاکت یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن یک شهرک‌نشین اشغالی انجامید با هشدار به وزیر تندرو نتانیاهو اعلام کرد که مقاومت با استعانت از امداد الهی خود را برای مواجه با اشغالگران روزبه‌روز آماده‌تر می‌کند و هر کس ضد ملت ما تحریک به قتل و خشونت کند، نصیبش مرگ، وحشت و شکست خواهد بود.

در همین ارتباط، شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد: مهاجم ابتدا به محافظ شهرک نشین شلیک کرده است و سپس به سمت نظامی تیراندازی و او را تعقیب و به هلاکت رسانده است.

منابع بیمارستانی رژیم صهیونیستی هم کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن یک تن دیگر را در حمله مسلحانه در کدومیم تأیید کردند.

در ادامه، حماس در واکنش به این عملیات استشهادی اعلام کرد: عملیات تیراندازی در شرق قلقیلیه را تمجید می‌کنیم. قسام تاکید کرد که این عملیات پاسخی سریع به جنایات دشمن صهیونیستی به ویژه حمله جنایتکارانه اخیر به جنین بود.

گردان‌های قسام تاکید کرد که عملیات‌های بیشتری در انتظار دشمن صهیونیستی خواهد بود و هرکه علیه ملت فلسطین دست به کشتار و جنایت بزند، جز مرگ و وحشت نتیجه‌ای بدست نخواهد آورد.

در بیانیه حماس آمده است که مجری عملیات شهید احمد یاسین هلال غیطان (۱۹ ساله) ساکن روستای قبیا در غرب رام الله بوده که جزو مبارزان این گردان بوده است و عصر امروز با بدرقه فلسطینیان و مبارزان فلسطینی تشییع و در روستای قبیا به خاک سپرده شد.

گفتنی است در جریان عملیات ضد صهیونیستی امروز گردان‌های شهید قسام در شهرک کدومیم که با تبادل گلوله و تیراندازی میان یکی از عناصر قسام با صهیونیست‌ها انجامید، یک نظامی اسرائیلی و یک شهرک‌نشین کشته و زخمی شد.

کد خبر 5829539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha