۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶

معاون مشارکت های مجمع خیرین سلامت در امور مجلس خبر داد؛

کمک ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خیران سلامت به ساوه و زرندیه

کمک ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خیران سلامت به ساوه و زرندیه

ساوه- معاون مشارکت های مجمع خیرین سلامت در امور مجلس گفت: خیران سلامت کشور تاکنون به شهرستان های ساوه و زرندیه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کمک کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طباطبایی ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: وحدت و همراهی بین حوزه درمان و خیرین سلامت در کشور قابل تحسین است و تاکنون به شهرستان‌های ساوه و زرندیه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کمک کرده‌اند، امیدواریم این اقدام همچنان ادامه داشته باشد.

معاون مشارکت‌های مجمع خیرین سلامت در امور مجلس گفت: ۱۶ پروژه با مشارکت خیرین دو شهرستان ساوه و زرندیه انجام شده است.

وی افزود: امیدواریم شاهد پیشرفت دو شهرستان ساوه و زرندیه با توجه به ظرفیت‌هایی که دارند، باشیم و در حوزه درمان دغدغه‌ای نداشته باشیم.

در تخصیص بودجه به ساوه باید بازنگری صورت گیرد

مهدی الیاسی فرماندار ساوه نیز گفت: مسؤلیت در نظام مقدس اسلامی یک امانت ارزشمنداست و باید به اهل آن سپرده شود، امیدواریم این مهم همچون گذشته در شهرستان ساوه شاهد باشیم.

وی افزود: ساوه باتوجه به صنعتی بود نقش مهمی در درآمدزایی کشور دارد اما برگشت این درآمد به ساوه در تخصیص بودجه قابل قبول نیست.

فرماندار ساوه تصریح کرد: زیرساخت‌های شهرستان ساوه بویژه در بحث درمان باتوجه به افزایش جمعیت با هم تناسب ندارند، امیدواریم مردم شهرستان ساوه طمع خدمات درمانی مطلوب را لمس کنند.

الیاسی گفت: توزیع عادلانه خدمات درمانی در شهرستان ساوه و شایسته سالاری در انتصابات انتظار ما از سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی ساوه است.

در این آئین احمد قادی پاشا به عنوان سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی ساوه معرفی و از خدمات ۱۸ ماهه محمود کریمی تقدیر شد.

کد خبر 5830805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha