۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲

معاون فرماندار اسلامشهر خبر داد؛

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در «احمدآباد مستوفی»

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در «احمدآباد مستوفی»

اسلامشهر- معاون عمرانی فرماندار اسلامشهر از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در «احمدآباد مستوفی» خبر داد.

داوود بیات سرمدی در گفتگو با خبرنگار مهر از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم شهر «احمدآباد مستوفی» خبر داد و افزود: در این منطقه چند سال قبل ساخت و سازهای غیرمجاز شدت بی رویه داشته که با روی کار آمدن مدیریت جدید در احمدآباد جدیت برای برخورد با ساخت و سازها ایجاد شده است.

وی گفت: باغات و اراضی کشاورزی احمدآباد در گذشته معروف و به عنوان ریه شهر تهران مطرح بود، اما در حال حاضر این اراضی مورد تهدید قرار گرفته است و برخی افراد در این بخش سرمایه گذاری کرده‌اند، اما دستگاه‌های اجرایی موظف به برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز هستند.

معاون عمرانی فرماندار اسلامشهر گفت: بند ۳ ماده ۹۹ قانون به شهرداری‌ها به طور راسا اختیار داده است، که برای تخریب ساخت و ساز غیرمجاز اقدام کنند، البته ضابط قضائی همراه تیم تخریب بوده است و در ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز به ریاست فرماندار اسلامشهر، عضویت دادستان، نیروی انتظامی، شهرداری‌ها و جهاد کشاورزی و… برخورد ساخت و سازهای غیرمجاز به طور جدی پیگیری می‌شود.

وی در خصوص اینکه چرا تخریب‌ها شبانه انجام نشده است، گفت: تخریب‌ها را شبانه انجام نشده بلکه اوایل صبح بوده که افراد هنوز برای حضور در سر کار از خانه خارج نشده باشند، تا کمترین تبعات را داشته باشد.

کد خبر 5831819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha