۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰

یادداشت؛

وحدت رمز علمای شیعه و سنی برای خنثی سازی توطئه‌ها

وحدت رمز علمای شیعه و سنی برای خنثی سازی توطئه‌ها

زاهدان-تنوع مذهبی و قومیتی زیادی در ایران وجود دارد و دشمنان تلاش های بسیاری دارند که از این موقعیت برای خدشه به کشور استفاده کنند اما تجربه ثابت کرده، وحدت تمام راه های نفوذ را می بندد.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: حجت‌الاسلام مصطفی جهانشاهی* در چند ماه گذشته شاهد حوادث تلخی در استان سیستان و بلوچستان بودیم که با هوشمندی علمای شیعه و اهل تسنن و مردم، همواره این توطئه‌ها با وحدت و همدلی خنثی شده است.

در استان سیستان و بلوچستان تنوع‌های قومیتی و مذهبی زیادی وجود دارد و همین امر منجر شده دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره به دنبال ایجاد شکاف و تفرقه میان مردم این استان باشند.

امروز هر کدام از علما و روحانیون اهل تسنن و تشیع در مرتبه اول وظیفه دارند از حقوق مظلوم در برابر هر حادثه‌ای دفاع کنند و همواره مردم را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه و هوشیار سازند.

جمهوری اسلامی ایران امروز تمام قد برای حقوق مردم سیستان و بلوچستان ایستاده است، به‌طوری‌که در برابر حوادث گذشته این استان پیگیری‌ها و خدماتی توسط نظام صورت گرفت، عده‌ای می‌خواهند به دروغ مردم را در برابر نظام قرار دهند.

رهبر معظم انقلاب، بارها در سخنرانی‌های مختلف فرمودند سیستان و بلوچستان گنج پنهان در ایران است، این استان ظرفیت‌های فراوانی دارد و اگر مردم پای این ظرفیت‌ها باشند، نه تنها سیستان و بلوچستان آباد می‌شود، بلکه این استان باعث آبادانی کشور خواهد شد.

اتفاقی که روز شنبه در کلانتری ۱۶ زاهدان شاهد آن بودیم، بلافاصله تحت کنترل نیروهای امنیتی قرار گرفت و درگیری‌ها از محدوده کلانتری به جای دیگری تجاوز نکرد، مردم نیز با آگاهی و درایت به هیچ عنوان با این اشخاص نه تنها همکاری ندارند، بلکه نقشه‌های آنان را ناکام می‌گذارند.

*مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان

کد خبر 5832416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha