۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸

مدیرکل دامپزشکی گیلان:

اردوهای جهادی از سیاستهای اصلی سند تحول سازمان دامپزشکی است

اردوهای جهادی از سیاستهای اصلی سند تحول سازمان دامپزشکی است

رضوانشهر- مدیرکل دامپزشکی گیلان گفت: برگزاری اردوهای جهادی یکی از سیاست‌های اصلی در سند تحول سازمان دامپزشکی طی سال گذشته بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بابایی امروز دوشنبه در مراسم اختتامیه رزمایش جهاد دامپزشکی رضوانشهر اظهار کرد: برگزاری اردوهای جهادی یکی از سیاست‌های اصلی در سند تحول سازمان دامپزشکی کشور در سال ۱۴۰۱ بوده و ارائه خدمت رسانی مضاعف به مناطق کم برخوردار و محروم در دستور کار قرار گرفت.

بابایی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون خدمات رایگان دامپزشکی به صورت هفتگی به مردم کم برخوردار روستایی ارائه شده است، افزود: این خدمات شامل واکسیناسیون علیه بیماری‌های دامی و مشترک بین انسان و دام، سمپاشی بدن و جایگاه علیه انگل‌های خارجی، دوره‌های آموزش و ترویجی، معاینه و درمان دام‌ها و توزیع بروشورهای اطلاع رسانی بوده است.

وظیفه ذاتی سپاه و بسیج مردم داری و مردم یاری است

«جهانبخش عزیزی» فرمانده ناحیه سپاه رضوانشهر از برگزارکنندگان این رزمایش قدردانی و گفت: وظیفه ذاتی و راهبردی سپاه و بسیج مردم داری و مردم یاری است و هر کجا که نیاز باشد به کمک مردم خواهد رفت.

سرهنگ عزیزی سپاه را فراجناحی خواند و افزود: هر اداره و یا مسئولی که فعالیت جهادی، انقلابی و محرومیت زدایی انجام بدهد ما در کنارش هستیم.

در جنگ اقتصادی «جهاد» همان سنگر سازان بی سنگر است

«صالح محمدی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان نیز در این مراسم اظهار کرد: امروزه یکی از مؤلفه‌هایی که سبب قدرتمندتر شدن کشورها می‌شود دارا بودن اقتدار غذایی در کنار اقتدار نظامی است.

محمدی گفت: با رویکردی که در دولت سیزدهم تحت عنوان مدیریت جهادی شکل گرفته مسئولین در دولت انقلابی باید کف جامعه و در کنار تولید کنندگان باشند.

وی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تعریف مدیریت جهادی اینگونه است که مدیریت جهادی با نامه، ابلاغ و دستور نیست با یک رویکردی که با عشق و علاقه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اشاره به اینکه هدف امروز دشمن این است که کشور ما در حوزه غذا و اقتصاد دچار مشکل شود، گفت: امروز در جنگ اقتصادی جهاد همان سنگر سازان بی سنگر است.

کد خبر 5832716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha