۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران:

اطفای حریق سوله های مبل‌سازی در اسلامشهر/یک آتش نشان مصدوم شد

اطفای حریق سوله های مبل‌سازی در اسلامشهر/یک آتش نشان مصدوم شد

اسلامشهر- سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از اطفای حریق سوله های مبل‌سازی در اسلامشهر خبر داد و گفت: حین عملیات یک آتش نشان مصدوم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از وقوع حریق در کارگاه‌های مبل سازی اسلامشهر خبر داد و اظهار داشت: این حادثه ساعت ۵ و ۱۴ دقیقه صبح امروز سه شنبه ۲۰ تیرماه در چند باب سوله در اسلامشهر رخ داد.

ملکی با بیان اینکه ین حادثه خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و سازمان آتش‌نشانی تهران به وقوع پیوسته بود گفت: با اعلام حادثه سه ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به عنوان نیروی کمکی پیرو درخواست همکاران چهاردانگه به محل اعزام شد.

وی عنوان داشت: در این رابطه در محل مشاهده شد که چند باب سوله با کاربری‌های مختلف به ویژه کاربری مبل و رویه‌کوبی مبل و مبل‌سازی که لوازم ساخت مبل در آن نگهداری می‌شد دچار آتش‌سوزی شده بودند که ۳ مورد از این کاربری‌ها به وسعت حدود ۷۰۰ متر دچار آتش سوزی شده و سقف یکی از سوله‌ها که آتش‌سوزی در آن شدت بیشتری داشت تخریب شده و سقف مابقی سوله‌ها در آستانه ریزش بود که با حضور آتش نشانان این حریف اطفا شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در ادامه بیان داشت: در این عملیات یکی از آتش‌نشانان دچار مصدومیت در ناحیه دست و پا شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد.

کد خبر 5833693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha