۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۴

در نشست با دادستان مرکز لرستان مطرح شد؛

چالش آبیاری باغات و اراضی کشاورزی با آب شرب در لرستان

چالش آبیاری باغات و اراضی کشاورزی با آب شرب در لرستان

 خرم‌آباد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: یکی از چالش‌های موجود در استان آبیاری باغات و اراضی کشاورزی با آب شرب است.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز سه‌شنبه در دیدار با دادستان مرکز لرستان، اظهار داشت: متأسفانه موضوع انشعابات غیرمجاز و استفاده از آب شرب در مناطق حاشیه شهرها از جمله چالش‌های حوزه آب در لرستان است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از آب شرب برای آبیاری باغات و مباحث کشاورزی مشکلات زیادی برای تأمین آب شرب فراهم کرده است، اظهار داشت: انتظار داریم حوزه قضا در این مورد شرکت آب و فاضلاب را یاری رساند.

داریوش شاهون وند دادستان مرکز لرستان نیز در این نشست ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی مجموعه شرکت آب و فاضلاب نسبت به حل دغدغه‌های شرکت آب و فاضلاب قول مساعد داد.

وی تأکید کرد: شعبه ویژه‌ای برای مباحث مربوط به مشکلات آب، برق و گاز به‌ویژه رفع معارضین در مسیر پروژه‌های عملیاتی و همچنین برخورد با انشعابات غیرمجاز به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم اختصاص داده‌ایم.

کد خبر 5834008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سلام IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      0 0
      سلام خود آب و فاضلاب هیچ گونه نظارتی بر انشعابات ندارد و آبها به قدری حیف و میل میشود که رطوبت آن به خانه های مردم میرسد و انشعابات آب ها اکثرا پوسیده هستند و شکایات ما باعث شده که فقط چندتا لوله را عوض کنند ولی به صورت اصولی درست نشده ، و خود آب و فاضلاب نظارت درست و حسابی را نداشته اند .