۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۹:۴۹

همکاری ایران و زیمبابوه در راستای حمایت از کودکان و توسعه اشتغال

همکاری ایران و زیمبابوه در راستای حمایت از کودکان و توسعه اشتغال

حمایت اجتماعی و حمایت از کودکان، ایمنی و بهداشت شغلی و کاهش حوادث ناشی از کار، توسعه اشتغال و توانمندسازی افراد دارای معلولیت و... از محورهای سند یادداشت‌تفاهم همکاری ایران و زیمبابوه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اسناد همکاری بین مقامات عالی‌رتبه ایران و زیمبابوه در حضور سیدابراهیم رئیسی و امرسون منانگوگا رؤسای جمهور دو کشور به امضا رسید.

در این نشست تفاهم‌نامه همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران با وزارت خدمات عمومی، کار و رفاه اجتماعی جمهوری زیمبابوه از سوی سید صولت مرتضوی و همتای زیمبابوه‌ای خود امضا شد.

حمایت اجتماعی و حمایت از کودکان، تأمین اجتماعی و بیمه اجتماعی، ایمنی و بهداشت شغلی و کاهش حوادث ناشی از کار، توسعه اشتغال و توانمندسازی افراد دارای معلولیت از محورهای سند یادداشت‌تفاهم همکاری دو طرف بود.

نهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری زیمبابوه در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با حضور ۳ وزیر از زیمبابوه در تهران و به میزبانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. دهمین اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور نیز قرار است در سال‌جاری در زیمبابوه تشکیل شود.

کد خبر 5835990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha