۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر:

۱۰۰ هکتار زمین به محدوده روستاهای استان بوشهر الحاق می‌شود

۱۰۰ هکتار زمین به محدوده روستاهای استان بوشهر الحاق می‌شود

بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: ۱۰۰ هکتار زمین مسکونی به محدوده روستاهای استان بوشهر الحاق می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مقدم ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم ما در سال جاری الحاق زمین به محدوده روستاها برای واگذاری به متقاضیان است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر بیان کرد: در این حوزه برای الحاق ۱۰۰ هکتار زمین منابع طبیعی به محدوده روستاهای استان بوشهر عملیات نقشه برداری آغاز شده است.

وی همکاری منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در واگذاری زمین به متقاضیان در روستاهای استان بوشهر را ستود و بیان کرد: در سال گذشته ۶۰۰ قطعه و امسال تاکنون ۱۱۰ قطعه زمین مسکونی به روستاییان استان واگذار شده است.

مقدم اضافه کرد: شناسایی و الحاق زمین به محدوده روستاها با همکاری دستگاه‌های بنیاد مسکن، منابع طبیعی و آبخیزداری و ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در راستای نهضت ملی مسکن از جمله برنامه‌های مهم امسال است.

ساخت ۵۰۰۰ مسکن در روستاها

وی با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی در روستاهای استان، اظهار داشت: ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در روستاها با مشارکت فرمانداران، دهیاران و بانک‌ها در روستاهای استان آغاز و این در حالی است که برای ساخت این واحدهای مسکونی اقدامات لازم برای مشارکت بانک‌ها در ساخت این واحدها انجام شده است.

مقدم واگذاری زمین به روستاییان برای ساخت مسکن را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: واگذاری زمین مسکونی به مشمولان قانون جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در روستاها یکی از برنامه‌های مهم امسال است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به آغاز واگذاری زمین به روستاییان در استان خاطرنشان کرد: در این زمینه واگذاری ۹۰ قطعه زمین هر کدام به مساحت ۲۰۰ متر مربع در روستای جزیره شمالی گناوه با حضور استاندار بوشهر آغاز شد.

کد خبر 5836228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha