۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۱

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران:

۸ دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز در نوشهر توقیف شد

 ۸ دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز در نوشهر توقیف شد

نوشهر- رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از توقیف هشت دستگاه موتورسیکلت سنگین غیر مجاز به ارزشی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان نوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد محمدپور گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص مقابله با قاچاق کالاهای گمرکی، مأموران پلیس آگاهی و رابطان این پلیس در فرماندهی انتظامی شهرستان نوشهر در پی کسب خبری مبنی بر اینکه راکبان ۸ موتورسیکلت سنگین فاقد پلاک در یکی از مناطق شهرستان نوشهر در حال تردد و حرکات نمایشی خطرناک هستند، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی محل اختفای موتورسیکلت‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضائی، ۲ موتورسیکلت سنگین ۱۴۰۰ سی سی، ۴ موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی سی، یک موتورسیکلت ۷۵۰ سی سی و یک موتورسیکلت ۶۰۰ سی سی فاقد مدارک و مجوز گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های توقیفی را بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام شد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موتورسیکلت‌های قاچاق توقیفی به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ محمدپور در خاتمه از مردم خواست: به منظور برقراری امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در مورد مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

کد خبر 5837039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      10 2
      ایا واقعا افتخار داره؟؟ اعلام کردن داره؟؟ مدال میخواین الان؟ یه جوان اگر بخواد موتور با کیفیت سوار بشه باید مجرم بشه و اگاهی به عنوان قاچاقچی بگیره و حبس بخوره موتور و مال ش هم بره!!! چرا؟؟چون بلحاظ امنیتی...ممنوعه! خوب چرررا؟؟چرا موتور بالای ۲۵۰ سی سی ممنوعه تو ایران؟؟ هان؟؟چرا؟؟عقلانی هست واقعا؟؟؟
      • IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
        0 0
        تو را به خدا بذارید ۴تا جوون حداقل خوش باشن با همین موتورا...نکنید حضرت عباسی.تو را به قرآن موتورشون بدید برن زندگیشون کنن
    • مهدی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      0 0
      هر شهری یک قانونی دارد هر کسی یک طرحی می‌دهد مال مردم را بگیرید