۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷

سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی:

اختتامیه مرحله مقدماتی آکادمی ورزش زورخانه ای شازند برگزار شد

اختتامیه مرحله مقدماتی آکادمی ورزش زورخانه ای شازند برگزار شد

اراک- سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی گفت: اختتامیه دور اول مرحله مقدماتی آکادمی ورزش زورخانه ای شازند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه مراسم اختتامیه دور اول مرحله مقدماتی شعبه آکادمی ورزش زورخانه تختی شهرستان شازند با حضور دبیر فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور، مسئول کمیته همگانی فدراسیون، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند، سرپرست هیأت زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان مرکزی، مدیر زورخانه تختی شازند و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته ورزشی برگزار گردید.

سید حسن قریشی در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه محرم اظهار داشت: ورزشکاران از اقشار مهم جامعه هستند که از ابتدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی حضوری چشمگیر و نقش آفرین داشته اند و ورزش پهلوانی همواره با منش و روحیه ایثار و از خودگذشتگی در صحنه‌های انقلاب پیشتاز و پیشگام بوده است.

سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی افزود: شهدای ورزشکار بهترین الگوی جوانان در گام دوم انقلاب محسوب می‌شوند و امروز وظیفه داریم در فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزشی علاوه بر معرفی و تبیین سیره شهدا آنها را همواره الگوی خود قرار دهیم.

اختتامیه مرحله مقدماتی آکادمی ورزش زورخانه ای شازند برگزار شد

وی ادامه داد: استان مرکزی این افتخار را دارد در ورزش زورخانه ای پهلوانان و قهرمانان زیادی تربیت کرده و در طول سال می‌درخشند و منشأ افتخار هستند.

قریشی تأکید کرد: توسعه و تقویت ورزش پهلوانی یکی از مهمترین اولویت‌ها در استان است چراکه این مهم علاوه بر توسعه ورزش منش و روش پهلوانی را در جامعه گسترش خواهد داد و موجب ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی خواهد داد.

وی با بیان اینکه ورزش علاوه بر تقویت بعد جسمانی، بعد معنوی ورزشکاران را هم افزایش می‌دهد، گفت: توسعه منش‌های پهلوانی در دستور کار هیئت است و در این راستا برنامه محور حرکت می‌کنیم.

سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی بیان کرد: خصلت‌هایی مانند راستی، درستی، کمک به هم نوع، آزادی زندانی‌ها، از منش‌های پهلوانی است و توسعه این ورزش قطعاً برکات خوبی خواهد داشت.

وی جذب ورزشکاران جوان و نوجوان را از اولویت‌های دیگر این ورزش در استان مرکزی خواند و افزود: در این راستا کمیته استعداد یابی راه اندازی می‌شود که در مدارس و دانشگاه‌ها بتواند این مهم را به خوبی انجام دهد.

در پایان به ورزشکارانی که دوره مقدماتی و آزمون پایانی را با موفقیت طی نموده‌اند، گواهی پایان دوره اعطا گردید.

کد خبر 5840582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha