۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱

فرمانده انتظامی استان سمنان:

استان سمنان برای متخلفان نا امن می‌شود/ دستگیری ۶۰۰ متخلف

استان سمنان برای متخلفان نا امن می‌شود/ دستگیری ۶۰۰ متخلف

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری ۶۰۰ نفر در راستای برگزاری طرح فتح ۳ در استان خبر داد و گفت: برابر قانون با این تعداد متخلف دستگیر شده برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای ظهر چهارشنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه اقلام مکشوفه طرح فتح ۳ در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طرح فتح در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان استان برگزار شده است، ابراز داشت: مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر، دستگیری سارقان، انهدام باند سرقت سیم و کابل، کشف ادوات جنگی و توقیف کالای قاچاق مهمترین اقدامات صورت گرفته در این طرح است.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش پلیس طی اجرای این طرح ۶۰۰ نفر با جرایم مختلف در استان سمنان دستگیر شدند، افزود: برابر قانون با همه این متخلفان، اراذل و اوباش، سارقان و مالخران و مواد فروشان برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در این رزمایش ۷۲ سارق و مالخر دستگیر و پنج باند حرفه‌ای سرقت در استان متلاشی شدند، ابراز داشت: شش سارق احشام نیز شناسایی و ۱۱۳ احشام به مالباخته تحویل داده شده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه دو باند حرفه‌ای سرقت سیم و کابل در شاهرود و سمنان منهدم شدند، تصریح کرد: چهار باند اراذل اوباش نیز شناسایی و از آنها مقادیری سلاح سرد کشف شده است.

وی ضمن بیان اینکه ۱۵۸ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۴۸ خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان ضبط شده است، افزود: کشف ۴۲۷ کیلو انواع مواد مخدر دیگر دستاورد مهم پلیس بوده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: در راستای نظارت بر محورهای کویری کنترل این حوزه‌ها به ویژه پیک سفر استفاده از تجهیزات به روز نظیر پهبادها در دستور کار است.

کد خبر 5840969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha