۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۵۴

دبیر جشنواره عمار البرز:

«مستندهای انقلاب» به البرز برگشت

«مستندهای انقلاب» به البرز برگشت

کرج- دبیر جشنواره عمار البرز گفت: پخش مستندهای انقلاب دوباره در این استان از سر گرفته شد و قرار است هر دو هفته یک بار برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید امیری از برگزاری برنامه مستند انقلاب در استان البرز خبر داد و اظهار کرد: مستند انقلاب دو سال گذشته توسط ستاد جشنواره عمار البرز و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان شروع به کار کرد و هر دو هفته یک بار دوشنبه‌ها دورهم جمع می‌شدیم و اکران مستندهای انقلاب را انجام می‌دادیم.

وی بیان کرد: در سال جاری مجدد این مستند انقلاب را فعال کردیم و قرار است هر دو هفته یک بار برگزار شود.

دبیر جشنواره عمار البرز تصریح کرد: با توجه به اینکه فیلم‌های بسیار خوبی در این سال‌ها در جشنواره عمار تولید شد و متأسفانه افراد زیادی از این مهم اطلاع ندارند و مثل کتاب بعضاً مراجعه کمتری به آن‌ها می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌های بسیار خوبی در جشنواره عمار ساخته شده که وابسته به تاریخ انقلاب هستند و بحث و مسائلی که ممکن است برای خیلی‌ها شبهه باشد، توسط این مستندسازان ساخته شده و با اثر فاخر به آن سوالات پاسخ داده شده که در این مستند انقلاب قرار است متناسب با مقتضیات روز جامعه اکران‌ها صورت گیرد.

امیری گفت: نمایشگاه کتاب، مسابقات فرهنگی، تحلیل مباحث روز جامعه توسط کارشناسان متخصص استان نیز در حاشیه این مستند انقلاب انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: به مناسبت آغاز ماه محرم در برنامه مستند انقلاب این هفته مستند «عاشوراییان» اکران شد، هیأتی که توانسته بود با نوآوری به عنوان یک هیأت در تراز انقلاب معرفی شود، در برنامه مستند انقلاب قرار است به سوالات روز مخاطبان با آثار فاخر جشنواره عمار پاسخ داده شود.

دبیر جشنواره عمار البرز متذکر شد: امیدوارم مردم در برنامه مستند انقلاب شرکت کنند زیرا آثار بسیار فاخری در جشنواره عمار ساخته شده که مردم از آن‌ها مطلع نیستند، در صورتی که جشنواره عمار سینما را به خانه و دورافتاده‌ترین روستاها و شهرها برد و امروز نیز در زمینه آثار فاخر تاریخ انقلاب حرف‌هایی برای گفتن دارد.

کد خبر 5843658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha