۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۵۹

در تهران؛

وزیر مشاور در امور خارجی قطر با امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد

 وزیر مشاور در امور خارجی قطر با امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد

وزیر مشاور در امور خارجی دولت قطر با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد عبدالعزیز الخلیفی» وزیر مشاور در امور خارجی دولت قطر که به تهران سفر کرده، بعدازظهر امروز (یکشنبه) اول مرداد ماه با حضور در محل وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان مناسبات دو کشور در بخش‌های دوجانبه و همچنین همکاری ها در موضوعات منطقه‌ای و موضوعات مهم بین المللی را واجد اهمیت دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به گفتگوهای تلفنی خود با دبیر کل سازمان همکاری اسلامی و همچنین مقامات برخی کشورهای اسلامی، بر ضرورت برگزاری نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی در خصوص اهانت به ساحت قران کریم تاکید کرد.

محمد عبدالعزیز الخلیفی وزیر مشاور در وزارت امور خارجه دولت قطر نیز در این دیدار اهمیت گسترش و توسعه روابط فیمابین دو کشور را مورد تاکید قرار داد.

وی پیام دعوت شیخ تمیم بن حمد امیر قطر را خطاب به حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران تسلیم وزیر امور خارجه کشورمان کرد.

دیپلمات ارشد قطری همچنین با علی باقری معاون سیاسی وزارت خارجه دیدار و درباره روابط دوجانبه و نیز مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد علاقه دو کشور رایزنی و گفت‌وگو کرد.

کد خبر 5844626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha