۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۵

همکاری صندوق نوآوری و سازمان تبلیغات؛

رویداد فناورانه خدمت‌رسانی به زائران اربعین برگزار می شود

رویداد فناورانه خدمت‌رسانی به زائران اربعین برگزار می شود

صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، رویداد «همکاری‌ فناورانه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین» را با هدف شناسایی نیازها و ضرورت‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد «همکاری فناورانه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین» به همت صندوق نوآوری و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، روز دوشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر برگزار خواهد شد.

در قالب این رویداد، نیازها و ضرورت‌هایی که در مسیر پیاده‌روی اربعین وجود دارد، احصاء خواهند شد تا شرکت‌های دانش‌بنیان متناسب با این نیازها، به ارائه دستاوردها و فناوری‌های خود بپردازند.

در این رویداد علاوه بر شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های فناور و خلاق نیز حضور خواهند داشت و به ارائه دستاوردها و محصولات فناورانه خود برای رفع نیازهای زائران اربعین حسینی خواهند پرداخت.

تیم‌های شرکت‌کننده علاوه بر ارائه توانمندی‌ها و مذاکره با بخش‌ها و سازمان‌های مربوطه که نیازهای خود را مطرح کرده‌اند، در نمایشگاهی که در حاشیه این رویداد در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود، حضور پیدا کرده و محصولات و توانمندی‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

زمینه‌های ارائه نیاز در این رویداد شامل حوزه‌های حمل و نقل لجستیک، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت و درمان، صنایع خلاق و فرهنگی و بیمه است.

متقاضیان می‌توانند از طریق لینک forms.inif.ir/web/guest/arbaein برای شرکت در این رویداد ثبت‌نام کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۵۶۲۲۵۱۶۴ (کاریز اعتماد) تماس بگیرند.

رویداد فناورانه خدمت‌رسانی به زائران اربعین برگزار می شود

کد خبر 5847641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha