۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰

مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد؛

استقرار هوای نسبتا خنک طی هفته آینده در اردبیل

استقرار هوای نسبتا خنک طی هفته آینده در اردبیل

اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت:بر اساس نقشه‌های هواشناسی علاوه بر کاهش نسبی دما، هوای نسبتا خنک طی هفته آینده در آسمان اردبیل حاکم می‌شود.

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی علاوه بر کاهش نسبی دما، هوای نسبتاً خنک طی هفته آینده در آسمان اردبیل حاکم می‌شود.

وی با بیان اینکه طی امروز مصادف با عاشورای حسینی با پایداری شرایط جوی آسمان استان غالباً صاف خواهد بود، گفت: دمای هوا افزایش می‌یابد به طوری که هوای گرمی در تمامی شهرستان‌های استان خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل خاطرنشان کرد: ضمن اینکه در ساعات بعدازظهر و عصر در نوار شرقی و مناطق مرکزی وزش باد انتظار می‌رود.

کوهی بیان کرد: طی سه روز اول هفته آینده با عبور موج کوتاهی از منطقه و همچنین به دلیل وزش باد خزری گاهی با سرعت تند، آسمان استان غالباً نیمه ابری بوده و در مناطقی از استان به ویژه در نواحی منتهی به استان گیلان و دامنه کوهستان سبلان بارش خفیف باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق در نواحی مستعد احتمالاً تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه مجدداً از اواسط هفته شرایط جوی پایدار شده و دمای هوا به تدریج افزایش می‌یابد، گفت: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 5848401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha