۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۱۳

با انتقاد فرماندار،ائمه جمعه رزن و پیگیری مهر اتفاق افتاد؛

مشکلات آب شرب روستاهای رزن حل می‌شود

مشکلات آب شرب روستاهای رزن حل می‌شود

همدان- فرماندار شهرستان رزن از تزریق اعتبار حدود ۱۵میلیارد تومانی به منظور آبرسانی به روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: مشکلات آب شرب روستاهای رزن در حداقل زمان حل و فصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی انتقادهای صورت گرفته از سوی فرماندار شهرستان رزن درخصوص در خصوص مشکلات آب روستاهای رزن، مشکلات آبفای استان همدان و انتقادهای ائمه جمعه این شهرستان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان سه شنبه در شهرستان رزن حضور پیدا کرد. این حضور در پی پیگیری مشکلات آب شرب در شهرستان به خصوص در بخش سردرود صورت گرفت.

در این جلسه، علی اصغر غفاری آثار به منظور جذب حداکثری از اعتبارات ملی و سفر ریاست جمهوری در راستای حل مشکلات روستاهای یارمچه باغ، گندوز، قراکند، کهریزبغازی، جربانلو، سورتجین، لاله دان وغیره قول مساعد داد و بر لزوم تغییر مدیران و کارمندان کم کار و کم توان و البته تقویت سیستم مدیریتی آبفا تاکید کرد.

فرماندار شهرستان رزن افزود: حضور ماهیانه مدیرعامل شرکت آبفای استان و معاونین مربوطه در شهرستان به منظور به نتیجه رساندن و حل مشکلات آب شرب روستاهای این شهرستان باید در دستور کار باشد.

وی در ادامه با در نظر گرفتن اعتباری به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به منظور آبرسانی به روستاهای شهرستان رزن، تشریح کرد: از این میزان، ۳ میلیارد تومان برای حفر چاه و خط انتقال آب و برق برای روستای گندوز اختصاص یافت؛ چراکه با حفر چاه و اجرای این پروژه، مشکل روستاهای قراکند و مزرعه هم حل و فصل می‌شود.

غفاری آثار ادامه داد: اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به منظور احداث منبع جربانلو و یک میلیارد تومان دیگر نیز برای حفر چاه خط انتقال روستای کهریز بغازی در راستای تقویت مجتمع خورونده و تأمین آب روستای یارمچه باغ در نظر گرفته شد تا مشکلات این مناطق نیز مرتفع شود.

این مقام مسئول یادآور شد: از محل اعتبارات سال گذشته نیز خط انتقال و پمپاژ روستای یارمچه باغ در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان رزن یادآور شد: اعتبار ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی نیز برای باقی پروژه‌های سطح شهرستان رزن در حوزه‌های آب اختصاص یافت.

کد خبر 5849680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بیتا IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      0 0
      رزن کلا مشکل اب نداره زمستان شکست و رفت اگه نظارت بفرمایید به اب هایه زیر زمینی بالا امدن