۹ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۴۲

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛

بهره برداری از مدارس شهر زلزله زده سی سخت در مهر ماه سال جاری

بهره برداری از مدارس شهر زلزله زده سی سخت در مهر ماه سال جاری

یاسوج_ مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: چندین مدرسه تا مهرماه سال جاری در شهر زلزله زده سی سخت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

سید رضا حسینی نیک در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: ۴۵ مدرسه در زلزله سی سخت دچار آسیب شد که نوسازی، ایمن سازی و ترمیم در دستور کار قرار گرفت.

وی به مدرسه «شهید مطهری سی سخت» اشاره کرد و عنوان داشت: این مدرسه با مشارکت خانواده یکی از جانباختگان سانحه سقوط هواپیما در حال تکمیل شدن است.

حسینی نیک افزود: محوطه مدرسه آماده آسفالت شده و با نصب و تجهیز، مهر ماه ۱۴۰۲ پذیر ای دانش آموزان خواهد بود.

بهره برداری از مدارس شهر زلزله زده سی سخت در مهر ماه سال جاری

مدیرکل نوسازی مدارس استان با اشاره به روند ساخت مدرسه ۹ کلاسه قرآنی سی سخت، گفت: این مدرسه در مدت زمان ۶ ماه کاری تکمیل و از لحاظ کمیت و کیفیت ظرفیتی مطلوب بوده و برای هفته دولت آماده افتتاح است.

حسینی نیک تصریح کرد: هنرستان شبانه روزی حضرت امام خمینی (ره) که طی ۳ ماه بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در آن عملیات اجرایی انجام گرفته با فضای خوابگاهی، زیرساخت آموزشی و چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای برای مهر ماه آماده شده و تحویل متولیان خواهد شد.

حسینی نیک در پایان خاطرنشان کرد: با همت مجمع خیرین و حوزه مشارکت‌ها، مدرسه ۳ کلاسه تمام خیری در روستای «بیاره» با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان مصوب و بزودی کلنگ زنی و اجرایی خواهد شد.

کد خبر 5850487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha