۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱

بخشدار مرکزی سیریک عنوان کرد؛

الحاق و اصلاح محدوده ۸ روستا در بخش مرکزی شهرستان سیریک

الحاق و اصلاح محدوده ۸ روستا در بخش مرکزی شهرستان سیریک

سیریک - بخشدار مرکزی سیریک از الحاق و اصلاح محدوده هشت روستا در بخش مرکزی سیریک خبر داد.

ناصر غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح الحاق زمین به محدوده هشت روستای مرکزی سیریک، بیان داشت: باتوجه به نیاز روستایان به زمین مسکونی، در این هشت روستا الحاق به محدوده اراضی صورت گرفت.

غلامی با اشاره به اینکه، این امر پس از شناسایی، اخذ استعلامات، بازدیدها و جلسات متعدد کارشناسی تصویب و جهت انجام سایر مراحل قانونی صورت گرفته است، افزود: باتوجه به نیازمندی تملک و تفکیک اراضی الحاقی مکاتبات و پیگری های لازم از سوی مدیریت بنیاد مسکن شهرستان جهت تملک زمین از منابع طبیعی و سپس تفکیک و واگذاری به واجدین شرایط در دست اقدام قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: همچنین براساس نیاز و باتوجه به سال مطالعه طرح، امورات مربوط به بازنگری طرحهای هادی در سطح بخش مرکزی واگذاری ها نیز صورت گرفته است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت بنیاد و مسکن شهرستان سیریک اظهار کرد: مشارکت خوبی بین بنیاد مسکن و دهیاری ها در جهت اجرای آسفالت مشارکتی در دست انجام است که امیدواریم با پیگیری و همت دهیاران بخش مرکزی نسبت به امضای تفاهم نامه مربوطه اقدام نموده و به زودی و تا قبل از هفته دولت شاهد تحقق این امر در سطح روستاهای هدف باشیم.

غلامی با تاکید بر اینکه، تلاش و علاقه به انجام وظایف، تعامل و همکاری دهیاری ها با ادارات متولی، برنامه ریزی و بودجه بندی دقیق و متناسب با درآمد های دهیاری ها همواره منجر به انجام امورات و پروژه های مهمی در سطح روستاها میگردد، تصریح کرد و گفت: یقیناً این تعاملات و همکاری ها درصد بهرمندی مردم عزیز و فهیم روستایی شهرستان از امکانات و نتایج پروژه ها را بالاتر می برد.

کد خبر 5851350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha