۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴

با برگزاری انتخابات سال سوم دوره ششم؛

نورصالحی در سمت ریاست شورای شهر اصفهان ابقاء شد

نورصالحی در سمت ریاست شورای شهر اصفهان ابقاء شد

اصفهان – محمدنورصالحی در سومین سال از ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان در سمت ریاست شورای شهر ابقاء شد.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان صبح شنبه در نود و هفتمین جلسه علنی شورای ششم برگزار شد.

در بخش نخست، انتخاب ریاست شورا برگزار شد و تنها کاندیدا محمد نورصالحی بود که با ۱۰ رأی مثبت و ۳ رأی سفید از ۱۳ رأی مأخوذه بار دیگر به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

برای انتخاب نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در سال سوم، سید امیر سامع تنها کاندیدا بود که با رأی‌گیری انجام شده و کسب ۹ رأی مثبت و ۴ رأی سفید از ۱۳ رأی مأخوذه به عنوان نایب رئیس شورا در سال سوم انتخاب شد.

برای انتخاب منشی اول شورا، فرزانه کلاهدوزان با پیشنهاد اعضای شورا به عنوان کاندیدا مطرح شد که با رأی گیری انجام شده و کسب ۱۰ رأی مثبت و ۳ رأی سفید از ۱۳ رأی مأخوذه به این سمت انتخاب شد.

برای انتخاب منشی دوم و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی به عنوان تنها کاندیدا پیشنهاد شد که با رأی گیری انجام شده و کسب ۱۱ رأی مثبت و ۲ رأی سفید از ۱۳ رأی مأخوذه به این سمت انتخاب شد.

برای انتخاب خزانه‌دار شورا، احمد شریعتی به عنوان تنها کاندیدا پیشنهاد شد که با رأی گیری انجام شده و کسب ۱۱ رأی مثبت و ۲ رأی سفید از ۱۳ رأی مأخوذه به این سمت انتخاب شد.

کد خبر 5853955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha