۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۰:۰۲

سرپرست ورزش و جوانان کردستان خبر داد؛

کسب جایگاه نایب قهرمانی رقابت های کشوری توسط شطرنج باز کردستانی

 کسب جایگاه نایب قهرمانی رقابت های کشوری توسط شطرنج باز کردستانی

سنندج - سرپرست ورزش و جوانان کردستان گفت: «آیهان رهبر» شطرنج باز کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور توانست جایگاه دوم و نشان نقره را کسب کند.

آمنه غلام ویسی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌های سنی زیر ۱۰ سال و زیر ۱۶ سال کشور با حضور ۱۵۰ بازیکن به نمایندگی از از استان‌های مختلف کشور طی روزهای دهم لغایت ۱۴ مرداد ماه به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: «آیهان رهبر» نماینده شایسته استان کردستان در رده سنی زیر ۱۰ سال توانست عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره این دوره از مسابقات را به دست آورد.

شناگر کردستانی بر سکوی نایب قهرمانی شنای آب‌های آزاد تکیه زد

سرپرست ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: «فرشید صادقی» شناگر توانای کردستانی در رقابت‌های قهرمانی آب‌های آزاد کشور در گیلان توانست نشان نقره را کسب کند.

وی افزود: رقابت‌های شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور با حضور ۱۳۰ ورزشکار از استان‌های مختلف سراسر کشور به میزبانی گیلان و در شهرستان رودسر این استان برگزار شد.

غلام ویسی خاطرنشان کرد: در پایان این دوره از رقابت‌ها «فرشید صادقی» شناگر شایسته کردستانی توانست در مسافت ۲ هزار متر عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره را از آن خود کند.

کد خبر 5855416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha