۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۳۶

مدیر برنامه‌ریزی کمیته امداد استان اردبیل:

نظام پیشنهادات در کمیته امداد اردبیل راه‌اندازی شد

نظام پیشنهادات در کمیته امداد اردبیل راه‌اندازی شد

اردبیل- مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان اردبیل گفت: با هدف تسهیل‌گری در دریافت نظرات و پیشنهادات مردمی و پرسنل، نظام پیشنهادات در کمیته امداد استان اردبیل راه‌اندازی شد.

بهنام آریک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مردم نیک‌اندیش و خیرخواه استان اردبیل می‌توانند با پیشنهادات خود در تصمیم‌سازی برای مدیریت جریان خیر و احسان در استان اردبیل و پویایی سازمان‌های حمایتی مشارکت کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی نظام پیشنهادات در کمیته امداد خاطرنشان کرد: هدف اصلی از این اقدام گسترش و توسعه برنامه‌ریزی‌ها در بهره‌گیری از همفکری کارکنان و عموم مردم نوعدوست در تصمیم سازی‌های مدیریتی است.

اریک بیان کرد: نظام پیشنهادات می‌تواند بستر خوبی را فراهم کند تا مدیران ارشد در تصمیم‌گیری درست و همچنین بهبود عملکرد و ارتقای خدمات به نیازمندان گام‌های مؤثری را بردارند.

وی افزود: با جلب مشارکت گروه‌های مختلف در قالب نظام پیشنهادات به راحتی می‌توان بسترهای اعتلای خدمات به نیازمندان و بهبود عملکرد و کارایی مؤثر را فراهم کرد.

مدیر برنامه‌ریزی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در این راستا کمیته امداد استان اردبیل آماده دریافت تمام ایده‌ها، نظرات و طرح‌های پیشنهادی حوزه‌های تخصصی همکاران و مردم نیکوکار است.

آریک اضافه کرد: مردم خیراندیش استان اردبیل می‌توانند با پیشنهادات خود در تصمیم‌سازی برای مدیریت مناسب جریان خیر و احسان در استان و پویایی و تحرک بخشی سازمان‌های حمایتی مشارکت جدی را داشته باشند.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: مراجعین پس از ورود به سامانه از قسمت پیشنهادهای مردمی، نسبت به ثبت پیشنهاد خود می‌توانند اقدام لازم و مؤثر را انجام دهند.

آریک با اشاره به شرایط سخت پیشنهادات در این سامانه گفت: پیشنهادها باید در راستای بهبود اهداف و برنامه‌های امداد، بهبود فرایندهای فعلی، ارتقای ارائه خدمات امداد و مطلوبیت وضعیت خدمت‌رسانی به نیازمندان، توسعه مشارکت مردم در رفع نیاز مددجویان و توانمندسازی فکری و معیشتی خانوارهای تحت حمایت این نهاد باشد.

مدیر برنامه‌ریزی کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: پس از ثبت پیشنهاد در سامانه Pishnahadat.emdad.ir کد پیگیری به پیشنهاد دهنده‌ها تخصیص می‌یابد که می‌توانند تمام مراحل بررسی پیشنهاد خود را در سامانه پیگیری کنند.

کد خبر 5856036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha