۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵

توسط انتشارات به‌نشر؛

«مزد کارگرها» برای بچه‌ها روانه بازار نشر شد

«مزد کارگرها» برای بچه‌ها روانه بازار نشر شد

کتاب «مزد کارگرها» نوشته سید سعید هاشمی توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «مزد کارگرها» درباره محبت و توجه ویژه امام رضا (ع) به کارگران نوشته سید سعید هاشمی به تازگی با تصویرگری اکرم سادات میرتوانا توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب یک جلد دیگر از مجموعه «قصه‌های مثل ماه» داستان‌هایی درباره زندگی پُر برکت امام رضا (ع) است که به نویسندگی سید سعید هاشمی بر اساس یکی از روایات کتاب «الکافی» محمد بن یعقوب کلینی برای مخاطب گروه سنی ج نوشته شده است.

سید سعید هاشمی شاعر و نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان است. وی از معدود شاعران معاصر است که در حوزه طنز کودک و نوجوان نیز فعالیت می‌کند. برخی از کتاب‌های وی نظیر «شاعر گنجشک ها» به زبان انگلیسی ترجمه شده‌اند. وی هم‌اکنون سردبیر ماهنامه سلام بچه‌هاست و کتاب «پیرمرد و صندلی»، «قصه‌های ترمه کوچولو» و «پول گمشده» از دیگر آثار اوست که در انتشارات به‌نشر منتشر شده‌اند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«امام رضا (ع) گفت: وقتی می‌خواهید کارگری به خانه بیاورید، اول با او طی کنید، ببیند چه قدر مزد می‌خواهد! اگر اولش طی کنند و بعد که کارش تمام شد، کمی بیشتر به او بدهند، خوش‌حال می‌شود و این محبت را فراموش نمی‌کند».

این کتاب در قطع وزیری، ۲۴ صفحه مصور و قیمت ۲۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 5860190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha