۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۵

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

تأمین آب دو روستا در چهارمحال و بختیاری با استفاده از حفر چاه

 تأمین آب دو روستا در چهارمحال و بختیاری با استفاده از حفر چاه

شهرکرد_مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از حفاری چاه با دستگاه روتاری جهت تأمین آب دو روستا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کریمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برای رفع کمبود آب آشامیدنی اهالی دو روستای ده علی و ده رشید پس از دریافت مجوز جابجایی چاه این حفاری شروع شده و تاکنون بیش از ۹۰ متر حفاری شده است.

وی افزود: از دستگاه حفاری «روتاری» برای حفاری چاه‌هایی با عمق بیش از ۱۰۰ متر و در سازندهای سخت استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: چاه در حال حفاری از نوع ترکیبی آبرفت و سازند سخت است که با مجوز عمق اولیه ۱۵۰ متر شروع به حفاری کرده است.

کریمی عنوان کرد: نیاز آبی در این مجتمع که شامل روستاهای ده علی و ده رشید واقع در شهرستان خانمیرزا است، ۷ لیتر بر ثانیه بود که امید است در ادامه حفاری به مقصود برسیم.

وی خاطرنشان کرد: با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال حفاری چاه مذکور توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام می‌شود و حفاری در این نوع چاه‌ها تا رسیدن به سنگ بستر ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در جهت تقویت منابع آب زیر زمینی بعد از راه‌اندازی پروژه تأمین آب مجتمع خانمیرزا این روستاها نیز از آن طرح تأمین آب می‌شود.

کد خبر 5861041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha