۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۴

امیر رحیم زاده:

مأموریت اصلی پدافند هوایی کشور ایجاد آسمانی نفوذناپذیر و امن است

مأموریت اصلی پدافند هوایی کشور ایجاد آسمانی نفوذناپذیر و امن است

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: ایجاد آسمانی نفوذناپذیر و امن با شبکه پدافندی هماهنگ و منسجم مأموریت اصلی پدافند هوایی کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این منطقه پدافندی، میزان آمادگی رزمی و عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد و از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان این منطقه قدردانی کرد.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور، آمادگی در مقابل هرگونه تهدید هوایی و تامین امنیت آسمان جمهوری اسلامی ایران را حاصل تلاش بی‌دریغ، همدلی، هم‌افزایی و هماهنگی همرزمان مومن، متعهد و تلاشگر یگان‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه تحت کنترل عملیاتی شبکه یکپارچه پدافند هوایی دانست.

وی با اشاره به گوشه‌ای از توانمندی‌های نظامی و آمادگی‌های رزمی قرارگاه پدافند هوایی ادامه داد: این قرارگاه در حداکثر توان رزمی در مقابله با تهدیدات نظامی بیگانه قرار دارد، آسمان کشور کاملاً امن است و به هرگونه دست درازی به حریم هوایی ایران با شدت و قوت پاسخ خواهیم داد.

امیر رحیم زاده گفت: ایجاد آسمانی نفوذناپذیر و امن با شبکه پدافندی هماهنگ و منسجم مأموریت اصلی پدافند هوایی کشور است.

کد خبر 5861499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha